מתי כדאי לשלוח ניוזלטר ללקוחות ?

newsletter-566346

ניוזלטרים הם דרך מצוינת להשאיר את הלקוחות שלך מעורבים ומעודכנים לגבי המוצרים או השירותים שלך. עם זאת, העיתוי של שליחת הניוזלטרים הללו הוא חיוני כדי למקסם את השפעתם. מאמר זה יעמיק בשיטות המומלצות לשליחת ניוזלטרים ללקוחות שלך, תוך בחינת גורמים כמו התנהגות לקוחות, תדירות ותוכן.

הבנת הלקוחות שלך: מתי הם הכי פעילים?

כדי לקבוע ביעילות את העיתוי האופטימלי לשליחת ניוזלטרים ללקוחות שלך, חיוני שתהיה לך הבנה עמוקה של ההתנהגות וההעדפות שלהם. היבט אחד מכריע שיש לקחת בחשבון הוא מתי הלקוחות שלך הכי פעילים. על ידי ניתוח נתונים כגון שיעורי פתיחה, שיעורי קליקים ומדדי מעורבות, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי ההרגלים המקוונים שלהם.

ראשית, קח בחשבון את אזור הזמן שבו נמצאים הלקוחות שלך. אם בסיס הלקוחות שלך מפוזר על פני אזורים שונים, חשוב לפלח את הקהל שלך על סמך מיקומם. זה יאפשר לך לשלוח ניוזלטרים בזמנים שבהם יש סבירות גבוהה שהם יהיו פעילים וקולטים לתוכן שלך. לדוגמה, אם יש לכם לקוחות באזורי זמן שונים, שליחת ניוזלטרים בשעות העבודה או בשעות הפנאי שלהם יכולה להגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם למעורבות.

שנית, שקול את הדמוגרפיה ואת המאפיינים של קהל היעד שלך. לקבוצות גיל ומקצועות שונים עשויים להיות דפוסי פעילות מקוונים משתנים. לדוגמה, אם קהל היעד שלך מורכב מאנשי מקצוע שעובדים בעיקר בימי חול, ייתכן שיהיה יעיל יותר לשלוח ניוזלטרים בערבים או בסופי שבוע כאשר יש להם יותר זמן לעסוק באימיילים שלהם.

לבסוף, נתח את האתר שלך ואת ניתוח הדוא"ל שלך כדי לזהות זמני תנועה ודפוסי שיא. על ידי מעקב אחר מדדים כמו ביקורים באתר, פתיחות בדוא"ל ושיעורי קליקים, אתה יכול לקבל תובנות לגבי מתי הלקוחות שלך הכי פעילים. נתונים אלה יכולים לשמש מדריך חשוב לקביעת הזמנים הטובים ביותר לשליחת ניוזלטרים.

באיזו תדירות אתה צריך ללחוץ על כפתור 'שלח'?

קביעת תדירות שליחת הניוזלטר ללקוחות שלך יכולה להיות פעולת איזון עדינה. מצד אחד, אתה רוצה להישאר בראש ולשמור על תקשורת קבועה עם הקהל שלך. מצד שני, הפצצתם במיילים רבים מדי עלולה להוביל לעייפות ולביטול הרשמה. אז, באיזו תדירות אתה צריך ללחוץ על כפתור 'שלח'?

התשובה לשאלה זו תלויה בגורמים שונים, כולל הענף שלך, אופי העסק שלך והעדפות הלקוחות שלך. חשוב למצוא איזון בין שמירה על קשר והימנעות מהצפת הקהל שלך במיילים מוגזמים. נקודת התחלה טובה היא לשקול שליחת ניוזלטרים על בסיס חודשי או דו שבועי.

עם זאת, חיוני לנטר ולנתח באופן רציף את שיעורי התגובה ומדדי המעורבות של הניוזלטרים שלך. אם אתה מבחין בירידה בתעריפי הפתיחה או עלייה בביטולי המנויים, זה עשוי להצביע על כך שאתה שולח יותר מדי מיילים. מצד שני, אם אתה מגלה שהניוזלטרים שלך מייצרים מעורבות גבוהה ומשוב חיובי, אתה יכול לשקול להגדיל את תדירות השליחה שלך.

בנוסף, שקול את התוכן והערך שאתה מספק בכל ניוזלטר. אם יש לך מידע רלוונטי ובעל ערך לחלוק עם הלקוחות שלך, הם עשויים להיות פתוחים יותר לקבלת ניוזלטרים בתדירות גבוהה יותר. לעומת זאת, אם התוכן שלך חוזר על עצמו או חסר תוכן, עדיף להתמקד באיכות על פני כמות.

מהו היום הטוב ביותר בשבוע לשלוח ניוזלטרים?

ליום בשבוע בו תבחר לשלוח את הניוזלטר שלך יכול להיות השפעה משמעותית על הצלחתם. אמנם אין תשובה חד-משמעית לשאלה זו, אך ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת קביעת היום הטוב ביותר ללחוץ על כפתור 'שלח'.

  • 1. הכר את הקהל שלך:
    קח בחשבון את הדמוגרפיה של קהל היעד שלך. האם הם בעיקר אנשי מקצוע שיש להם סיכוי גבוה יותר לבדוק את המיילים שלהם במהלך ימי חול? או שיש סיכוי גבוה יותר שהם יתקשרו באימיילים בסופי שבוע? הבנת ההרגלים וההעדפות של הקהל שלך יכולה לעזור לך לבחור יום שמתאים להתנהגות שלו.
  • 2. בדוק וניתוח:
    ערכו בדיקות A/B כדי לקבוע איזה יום בשבוע מניב את שיעורי הפתיחה, שיעורי ההקלקות וההמרות הגבוהים ביותר. חלקו את הקהל שלכם לקבוצות שונות ושלחו ניוזלטרים בימים שונים. נתח את המדדים כדי לזהות דפוסים ומגמות, והשתמש בנתונים אלה כדי להבהיר את ההחלטה שלך.
  • 3. שקול את המגמות בתעשייה:
    חקור מדדים ושיטות עבודה מומלצות בתעשייה כדי לקבל תחושה כללית של אילו ימים נוטים להניב ביצועים טובים עבור שיווק בדוא"ל. עם זאת, זכור שמה שעובד עבור תעשייה אחת לא בהכרח יעבוד עבור אחר. חשוב לקחת את המגמות בתעשייה כנקודת מוצא ולאחר מכן להתאים אישית את הגישה שלך על סמך הקהל והעסק הייחודיים שלך.

"הציפור המוקדמת מקבלת את התולעת", או כך?

העיתוי הוא מכריע כשמדובר בשליחת ניוזלטרים, אך האם שליחתם מוקדם בבוקר באמת מבטיחה תוצאות טובות יותר? בואו נצלול עמוק יותר לתוך השאלה הזו ונחקור האם להיות הציפור המוקדמת באמת מקבל את התולעת.

  • 1. עומס בוקר:
    התיאוריה מאחורי אסטרטגיית "הציפור המוקדמת" היא שאנשים נוטים לבדוק את האימיילים שלהם דבר ראשון בבוקר, מה שהופך אותו לזמן אידיאלי למשוך את תשומת לבם. עם זאת, ייתכן שזה לא תמיד נכון. בעולם המהיר של היום, אנשים רבים מוצפים במבול של מיילים כשהם מתחילים את היום שלהם. הניוזלטר שלך עלול ללכת לאיבוד בתוך שלל ההודעות, וכתוצאה מכך שיעורי פתיחה נמוכים יותר ומעורבות.
  • 2. הסחות דעת בצהריים:
    מצד שני, שליחת ניוזלטרים בשעות הצהריים יכולה להיות מהלך אסטרטגי. בשלב זה, אנשים התיישבו בשגרת העבודה שלהם וסביר להניח שהם פינו את צבר הדואר האלקטרוני שלהם בבוקר. הם עשויים להיות ממוקדים יותר וקולטים יותר למסר שלך, מה שיוביל לשיעורי קליקים והמרות טובים יותר. חיוני לקחת בחשבון את לוח הזמנים היומי של הקהל שלך והאם הצהריים הם זמן שבו יש סיכוי גבוה יותר שהם יתעסקו בתוכן שלך.
  • 3. מנוחה בערב:
    אלטרנטיבה נוספת שכדאי לבדוק היא שליחת ניוזלטרים בערב. לאחר יום עבודה ארוך, אנשים מחפשים לעתים קרובות להירגע ולהתעדכן במשימות אישיות. זה יכול להיות זמן מתאים לשלוח את הניוזלטר שלך כאשר יש להם זמן נינוח יותר לקרוא ולעסוק בתוכן שלך. נסה עם משבצות שעות ערב שונות כדי למצוא את הנקודה המתוקה שבה הקהל שלך הכי קליט.

לסיכום, הזמן הטוב ביותר לשלוח ניוזלטרים ללקוחות שלך תלוי מאוד בהתנהגותם, באופי העסק שלך ובתוכן הניוזלטר. בדיקות ושינויים קבועים יכולים לעזור לזהות את התזמונים היעילים ביותר. זכור, זה לא רק על שליחת ניוזלטר, זה על לוודא שהוא נקרא ופועל לפיו.

אוהבים בינה מלאכותית, אוטמציה וטכנולגיה?​

הכניסו את המייל שלכם וקבלו עדכונים על מאמרים חדשים, טיפים ועוד הפתעות…
דילוג לתוכן